18 Kasım 2010 Perşembe

'Reis'in arkasında değilsen...


Galatasaray-'Reis'in arkasında değilsen...'
Son olarak rahmetli Özhan Canaydın yönetiminde görev alan Celal Gürcan, NTV Spor Radyo’da Adnan Polat’ın ekibine eleştiriler getirdi. ‘Medyaya malzeme’ olduk diyerek söze giren Gürcan’ın açıklamaları şöyle:
“Yönetim kendi içinde üçe bölünmüş, samimiyetsizlik var. Yönetim bir takımdır. Herkes aynı fikirde olmayabilir, ama karar tektir. Tüzüğümüzde başkan ‘Reis’ diye geçer. Sonuna kadar ‘Reis’in arkasında olacaksın, anlaşamıyorsan, onurlu bir şekilde istifa edersiniz. ‘Hem başkanla ters düş, hem de yönetimde ol’ olmaz. Yönetimde ‘biz’ vardır. Faruk Süren ‘Ben’ demedi, Ergun Gürsoy, rahmetli Özhan Canaydın ‘Ben’ demedi. Yönetimdeki arkadaşlarla konuşuyorum, ‘Ben’ söyleminden dolayı, onların da motivasyonu kaybolmuş durumda...”

‘Polat gereğini yapar!’


“Çok ciddi bir grup Başkan’a karşı bayrağı açmıştır. 2012’deki olağan seçime kadar Galatasaray bu işi taşıyamaz. Başkan tatilden döndüğünde Galatasaray’a yakışan ne ise yapacaktır.”

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder